bestrating graszoden siergrind tuinaarde tuinhaard tuinverlichting vijver
tuinverlichtingswinkel.nl
Tuinverlichting
Tuinverlichting
Kabels | CBL-25 14/2 25 m.

CBL-25 14/2 25 m.

€ 71,50
inclusief BTW
/ rol
CBL-25 14/2 25 m.
vergroten vergroten.
Aantal: rol
Status: op voorraad
Levertijd: 1-3 werkdagen

Productcode: TI1100100
Gemiddelde waardering (4 Reviews)
Schrijf uw review.

Kabel 14/2 - 25meter tot 250watt

Prijs en besteleenheid per rol.

Accessoires:
-Kabelverbinder CC-2

Alle prijzen op tuinverlichtingswinkel.nl zijn inclusief levering en BTW.
Heeft u advies nodig bij het maken van uw keuze of kunt u niet vinden wat u zoekt, neem dan gerust kontakt met ons op. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 9 tot 21 uur (0527-210220).
CBL-25 14/2 25 m. krijgt de waardering 4.8 van 5 op basis van 4 gebruikersrecensies.
Reviews voor dit produkt
4 van 5 Sterren! Complimenten over levering
Geplaatst door Mari uit Tegelen op 09.03.12 

Over de snelheid van leveren kan ik alleen maar complimenten geven. Echter er is 1 kleine ding waarvan ik hoop dat het veranderd. Tijdens het bestellen heb ik nergens gelezen dat het product aangetekend verstuurd wordt. Ons product zou in een enveloppe passen wat door de brievenbus past Gisteren kreeg ik een track&tracecode en het bleek dat ik moest tekenen voor ontvangst. Je weet hoe het gaat, je wilt een besteld product zo snel mogelijk gebruiken. Maar omdat het niet bekend was dat je thuis moest zijn om te tekenen wordt het helaas weer langer wachten. We zijn namelijk niet thuis op de dag van bezorging. Nu wordt het na het weekend weer en ook dan moeten we helaas weer werken. Ik hoop dat er tijdens de bestelperiode duidelijk wordt aangegeven dat men een aangetekend pakket krijgt. Maar nogmaals alleen maar complimenten voor de snelheid
5 van 5 Sterren! Snelste levering
Geplaatst door Coen Berkhout uit LELYSTAD op 11.07.11 

Zeer snelle levering, tot nu toe het beste. eerdere verlichting bij bedrijf in de buurt, levertijden waren daar 3 tot 4 weken Extra spot nodig bij tuinverlichtingswinkel in 1 dag geleverd. ga zo door sjapoo
5 van 5 Sterren! Ik dank u voor de service.
Geplaatst door john uit oostzaan op 09.05.11 

Ik dank u voor de service en snelle verzending. Vanwege een reorganisatie van mijn tuin was ik de kabel en "easy locks" kwijt. Dit bleek het oude type te zijn en niet meer verkrijgbaar. Dankzij de Tuinverlichtings winkel.nl hebben wij nu weer "easy locks" voor het oude systeem en kunnen wij de verlichting weer gebruiken.
5 van 5 Sterren! Prima degelijk kwaliteitsproduct
Geplaatst door Maurice van den Boogaard uit Pijnacker op 24.02.11 

Wat kun je schrijven in een review over een kabel van 25 meter. Gewoon een prima degelijk kwaliteits product wat in geen verre lijkt op andere kabels van 'concurerende'merken van inlite.
Klik voor alle reviews van dit produkt.
Winkelwagen
Uw winkelwagen
is nog leeg
Recensies
CBL-25 14/2 25 m.
Prima degelijk kwaliteitsproduct

5 van 5 Sterren!
Goed
stars
8.3 van 10
21 reviews