Online bestellen

Hulp nodig bij bestellen

Bestellen werkt heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u de bestelling bevestigd heeft. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

  1. Selecteer uw producten
    • Met de knop In winkelwagen voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
    • Met de knop verder winkelen gaat u terug naar de winkel.
    • Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje bij het product in de winkelwagen om een product te verwijderen.
    • Klaar met winkelen? Klik dan op afrekenen.
  2. Voer uw Naam en adresgegevens in
    • In het scherm Afrekenen kunt u uw adresgegevens invullen of als bestaande klant inloggen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.
    • Wilt u verzendinformatie ontvangen en/of in de toekomst gemakkelijk bestellen zonder uw gegevens opnieuw in te hoeven vullen? Maak dan direct een account aan. Vink de keuze aan en stel een wachtwoord in. 
    • Wilt u op een ander adres laten bezorgen? Vink de optie "Mijn factuur- en afleveradres zijn hetzelfde" UIT en voer uw gewenste bezorgadres in.
  3. Kies uw gewenste bezorgdatum en evt. een bezorgoptie
    • Afhankelijk van uw bestelling kunnen er bezorgopties worden gekozen. (de meerprijs staat achter de keuze vermeld) Kies ook direct een gewenste bezorgdatum, we zullen uw bestelling, indien mogelijk, dan direct op de door u gewenste bezorgdatum inplannen. Indien onverhoopt niet mogelijk dan informeren we u daarover zsm.
  4. Kies uw betaalmethode
    U kunt op de volgende manieren betalen. 
    • Betaling met iDeal  
    • Betaling met Creditcard (Mastercard en VISA, uw creditcard wordt pas belast na levering)
    • Betaling via PayPal
    • Betaling via Billink (u ontvangt een factuur per mail na levering)
    • Vooruitbetalen per bank/giro
  5. Voeg evt een opmerking aan uw bestelling toe. 
  6. Heeft u een promotiecode (Kadobon of Voucher) vul die dan hier in en activeer met "Gebruik promotiecode"
  7. Bevestig uw bestelling
    Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bestelling afrekenen.

Wat gebeurt er na het plaatsen van een bestelling?

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin vindt u een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0320- 200400 of via email info@tuinplaats.nl

Annuleren of wijzigen van uw bestelling.

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0320- 200400 of via email  info@tuinplaats.nl Uw bestelling kan kosteloos geannuleerd worden tot de werkdag voor de geplande aflevering, hierna gelden onze retourvoorwaarden.

Compleet assortiment
Snel thuisbezorgd
Service en advies
5 jaar In-Lite garantie